Monday, May 3, 2010

First of May

Red Roses Lefiores


1 Mei 2010..usia melangkah setahap lagi....nombornya semakin besar.

Syukur kepada Allah, diberikan aku peluang untuk menghirup nikmat kehidupan sehingga umur hampir mencapai setengah abad. Ini bonus untuk aku berusaha menjadi manusia yang lebih baik. Setiap hari yang mendatang mesti aku isi dengan kebaikan, semoga dapat mengatasi segala dosa yang yang dikutip sebelum ini.

Apa doa ku pada pagi ini? Banyak .. memohon Allah berikan keberkatan hidup di dunia dan akhirat, menjadikan aku lebih tekun beribadat, menjadikan aku manusia yang lebih baik dari sebelum ini..semua permohonan ku mahu yang terbaik sahaja...untuk diri sendiri, suami ku, kedua ibu bapaku dan anak-anak ku. Semoga Allah menerima doaku.

Satu yang paling pasti, tahun ini lebih meriah. Semenjak aku berhubung semula dengan teman-teman melalui FB, baru teman-teman ini perasan tarikh lahirku. Berduyun-duyun mesej yang masuk ke FB, semua dengan doa yang sama..memohon yang terbaik untuk kehidupan ku. Terima kasih semua.

No comments: